Cipőszemélyiség

Vajon egy cipő változtat-e valamit abban, amik vagy éppen akik vagyunk? Úgy értem, befolyásolhatja-e személyiségünket az, hogy milyen cipőt hordunk?

Én mindig is hittem, hogy a lábbelik elárulják gazdájukat, azaz “nézd meg a cipőjét, s máris tudod, kivel van dolgod”! Továbbra is tartom magam ehhez, és nem egyszer nézem meg, kihez milyen cipő tartozik. Arról már nem is beszélve, hogy mennyire lestrapált és/vagy tiszta. Sokszor metrózás közben azzal ütöm el az időt, hogy nézem a lábakat és a hozzá tartozó kiegészítőket, s próbálok rájönni, vajon illik-e az illetőhöz a cipője, és melyik kategóriába tudom besorolni. Persze ugyanígy elképzelhető, hogy az is ítélőszék elé kerül, aki éppen ítél. Nemegyszer volt már, hogy szégyenkeznem kellett a lábbelim miatt, holott én általában kényesen figyelek arra, mit húzok alsó végtagjaimra. De létezik olyan szituáció, amikor nincs más lehetőség, vagy éppen menet közben történik valami, és akkor tudom, hogy saját kritikám visszaüthet.

Nemrégiben egy kicsit kétségbe is estem, s ezt többekkel meg is osztottam, amikor unokabátyám azt állította, hogy szerinte én nem nagyon járok magassarkúban. Az első döbbenet után a heves tiltakozás következett, majd némi szünet után rá kellett jönnöm, igaza van. Nekem, aki imádja a magassarkú cipőket, akinek több értelmetlen cipője van (volt), mint hordható, kényelmes, rá kellett döbbennem, hogy igaza van. Sorba vettem a “cipőkollekciómat”, és rémisztő dolgot tapasztaltam. Mostanában elszaporodtak a lapos sarkú cipőim – akár téli, akár nyári. Utóbbi esetben már szinte csak kényelmes flip-flopjaim vannak… Meglepő, ugye? Bevallom őszintén, én magam is megijedtem! Ha most szemben ülnék magammal a metrón, vajon mit gondolnék magamról?? Fogós kérdés, most azonnal talán nem is tudom rá a választ…

Ez az eset viszont jó volt ahhoz, hogy elgondolkodjak, és hogy változtassak. Úgyhogy mostantól kizárólag magassarkú cipőt vagyok hajlandó vásárolni, mert ez így nem állapot! 

Kommentelj!

