Csalódás a konyhakiállításon

Azt kell, hogy mondjam, a hétvégén a Papp László sportarénában megrendezett konyhakiállítás nagyon gáz volt!

Már legalább egy hónapja láttam a hirdetést egy újságban, és már akkor arra gondoltam, nekünk ott a helyünk, hiszen egyszer, remélhetőleg hamarosan, konyhafelújításba szeretnénk fogni! Rámentem a honlapra – s hogy őszinte legyek, már ott gyanús kellett volna, hogy legyen -, ahol túl sok infót nem találtam, konkrétan semmiről, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Szombaton aztán kiderült, kellett volna! A belépő 1800 Ft volt (csak Davidnak, és még ez volt a szerencsénk, hogy én az újságíró igazolvánnyal ingyen be tudtam menni, különben nagyon rosszul érezném most magam), amiért tulajdonképpen semmit nem kaptunk! Kb. két-három használható konyhabútor-kiállító volt ott, de jórészt ugyanabban a stílusban, a kiállító standokon álldogálló “alkalmazottak” nem tűntek túl kedvesnek, egyikük sem ugrott oda elém, hogy bemutassa, mije van, pedig egyáltalán nem voltak sokan… A többi cucc pedig konyhai kiegészítők, abból is csak a Kookta volt mutatós, esetleg kávéfőzőket (amiket ugyan ki lehetett próbálni, de a kávéért fizetni kellett – tisztelet a kivételnek, de ott ugye kilométeres sor állt) csodálhattunk meg, vagy különböző konyhai robotgépeket, amiket ilyen top-shop stílusban mutattak be az oda tömörült népségnek. Oh, és nehogy elefelejtsem a különböző magazinokat, amik részben vagy egészben a konyháról szóltak, vagy a főzésről.

Hogy miért volt mindemellett csalódás? Adott egy nagy terület, egy remek kis ország, ahol hajlamosak vagyunk szeretni a kis hazai cégeket, amik nem másfél millióból csinálnak meg egy 9 négyzetméteres konyhát, így joggal gondoltam, hogy látok majd pár hazai (az ottaninál mindenesetre több) kiállítót, ésa  belépő áráért nem unatkozó eladókkal, hanem lelkes értékesítőkkel találkozhatok, akik arról faggatnak, hogy mikor küldöm el nekik az alaprajzot, stb.

Megint álmondtam egy nagyot…

Reklámok

Kommentelj!

