Holland módra

Igen, igen, már megint a tavasz, és hát a virágok! Az évszak egyik számomra legszebb virága a tulipán. Sima, egyszerű, de mégis kecses és mutatós. A vidám színei pedig csak feldobják az embert – vagy csak jó rajtuk legeltetni a szemünket! Emiatt irígykedem is a hollandokra, mert nekik aztán tényleg jó sok tulipánjuk van… Most “loptam” is tőlük párat.

Az ihlet persze nem (csak) magától jött, mert ma netezés közben ráakadtam pár szép és érdekes fotóra, hogy Hollandiában hogyan termesztik (ha egyáltalán ez a jó szó rá) a tulipánt. Nézzétek meg ti is!

Szeretnék egyszer én is eljutni egy ilyen helyre, hogy gátlástalanul szedhessek tulipánokat! (Persze saját “használatra!:)

A képeket itt találtam.

Holland módra” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Én is így vagyok a tulipánnal. És íme az én egyik kedvencem – már ha tudnék képet küldni… Marad az e-mail!
    Alá kell írni, vagy látszom?? Mam

  2. Tudom, hogy te is imádod! Talán te fertőztél meg vele? 🙂
    Amúgy Davidtól másnap kaptam egy jó nagy csokorra! :)))

  3. Azért ezek a hatalmas “csíkos” szőnyegek nagyon durvák. 🙂 Csak hemperegni rajta/benne/közte… hmmm. :)))))
    Amúgy nem mellékesen baromi kíváncsi vagyok már. 😛 :DDD

  4. Hmm, hát az tényleg hmmm lenne! 😀
    És ha tudnád, hogy az egész nem is olyan nagy dolog… csak hát már régóta húzódik… 🙂 De akkor mit szólnál most egy tuti biztos szerdához? Egy ebéd utáni kv? 🙂

Kommentelj!

