Csak fehér

A hétvégén – mint minden rendes magyar ember – elmentünk az Ikeába ajándékbeszerzési körútra, és nem mellékesen végre megvettük magunknak azt a komódot, ami már nagyon hiányzott nekünk a hallból. Ez a szoba kapta a gardrób funkciót lakásunkban, de a nagy szekrényen kívül semmi más nem volt benne, a helyiség sírt már egy kis tuningért! A megoldás azonban nagyon nehezen jött, mert a gardróbszekrény fehér, szép nagy fehér üvegajtóval, és szerettem volna, ha valamilyen formában ez a fényesség visszaköszön. És bár nem akartam Ikeát (néha úgy érzem, hogy az áruházban lakom egy bemutatólakásban), mégis ott találtam meg a lehető legjobb megoldást (és ez itt most nem a reklám helye!).

A sima fehér Malm háromfiókos komód jött velünk, de kapott a tetejére egy szép fehér (igen, fehér, nem áttetsző) üveglapot! Így a kompromisszum megvan! Szombat este neki is láttunk a szerzemények (vettünk még két fiókos szekrényt is az íróasztal alá/mellé) összeszerelésének. Én imádom ezeket a feladatokat, így szó nélkül bevállaltam a komódot. Bár belerokkantam (egy ideg becsípődött a derekamban és vasárnap meg sem bírtam mozdulni…), az eredménnyel nagyon elégedett vagyok! Septiben ráraktam egy fényképet nagymamámról és azt a csokor tulipánt, amit még a múltkori bejegyzés hatására kaptam Davidtól!

Persze ezzel koránt sincs kész! Egyfelől gondosan be kell rendezni – nem lehet csak úgy mindenfélét beledobálni, mert ahogy magamat ismerem, az a következő min. 5 évre úgy is marad. Másfelől pedig a hall maga is rászorul egy kis fejlesztésre, hiszen eddig ezt hanyagoltuk el a legjobban. Szeretnék még egy tükröt, meg a sok fehér ellensúlyozására valami színeset vagy érdekeset. Ehhez persze elmaradhatatlan az inspiráció gyűjtés, amihez újfent az internetet használtam.

Többnyire olyan képeket választottam, amelyeken fehér komód van, hiszen ez az, ami nekem is van! 🙂 Másrészről pedig gyönyörűek! A fehérnek meg van a maga varázsa. Tiszta, kicsit vibráló, de egyben megnyugtató! Mostanában nagyon nagy divat a fehér, sok lakberendezési oldalon látni – hol pasztell színekkel, hol pedig a szürke különböző árnyalataival “feldobva”. Én nem csak a tisztasága miatt szeretem, hanem mert azt az érzést kelti bennem, hogy sok a fény. Én pedig abból (is) táplálkozom!

Képek innen.

Kommentelj!

