Húsvéti szerencsesüti

Sosem voltam híres a kreativitásomról, főleg nem a kézügyességemről! Arról nem is beszélve, hogy ezekhez még hozzájön a türelmetlenség is! Egyértelművé válik tehát, hogy miért nem csinálok (szinte) sosem semmit, amihez be kell vásárolni a kreatív hobbiban, vagy amit az otthon található semmikből lehet kreálni. Idén azonban mégis rávettem magam a tojásfestésre!No persze nem azért, mert feltétlenül új hobbit szeretnék találni és ezentúl minden ajándékozási szezont így szeretnék megoldani, de eszembe jutottak gyerekkorom húsvétjai, amikor imádtam tojást festeni – bár kézügyességem hiányosságai már akkor is feltűntek. És bár soha nem született egy épkézláb tojás sem (foltos, törött, a minta max. egy matrica, de ha festettem is, azt inkább eldugni kellett, mint mutogatni), a jó emlék megmaradt bennem. Így hát idén vettem a bátorságot és nekivágtam a kalandnak!

Az ötlet: a szerencsesüti mintájára készülő húsvéti tojás

Az ötletet a netről “loptam”, és annyira megfogott, hogy ellenállhatatlan vágyat éreztem arra, hogy kipróbáljam magam. Fél napom volt arra, hogy a (nagy nehézségek árán) beszerzett fehér tojásokból ehhez hasonló cuki kis ajándékokat kreáljak. Ehhez elengedhetetlen volt, hogy kifújjam a tojásokat (ezt a feladatot végül Davidnak adtam ki), befessem őket (újabb akadály, hiszen a kifújt tojás nem merül el a festékben…), majd belerakjam a gondosan kiválasztott üzeneteket (nem mindegy ám, milyen vastagságú papírra és milyen hosszú üzenetet írunk, mert ha nem figyelünk, a végén nem tudjuk beletenni a tojásba az icipici lukon keresztül a tekercset). Perssze festettem  normális, minta nélküli, főtt tojást is, hiszen az  mindig jól jön (pl. locsolásnál). Az eredményt pedig itt láthatjátok! És azért kicsit büszke vagyok magamra, mert – azon túl, hogy néha az idegroham szélén voltam, a végére pedig teljesen kiütettem magam a fáradtságtól – egész jók lettek a tojások! A sok anyázás közben pedig rájöttem dolgokra, hogyan lehetne szebben, könnyebben stb. csinálni, így lehet, hogy jövőre is belevágok!

Húsvéti szerencsesüti” bejegyzéshez ozzászólás

    • Köszi!!! 🙂 Bár a bénaságról a konyha tudna mit mesélni… (ott festettem – nem csak tojást, hanem konyhapultot is :D) Mindenesetre a segítséged nélkül még a konyhát se tudtam volna színesre pingálni. Szóval köszi! 😀

Kommentelj!

