Budoár – az én birodalmam

A budoár szó jelentése (a lexikon szerint) női öltözőszoba, kis női szalon. Számomra azonban ennek a szónak van valami relytéjes jelentése, ami ott lapul az öltözőszoba négy fala között. Valami, amit csak mi, nők tudhatunk, és ami talán kicsit szexis is ettől. Ti hogyan képzelitek el a budoárt?

Nekem a budoár egy kis szoba, meleg színű fallal, akár tapétával, ahová besüt a reggeli nap. Tükrös szekrények, rendetlen kis asztalkák telis-tele haszontalan dolgokkal, süppedős szőnyeg, és egy jó nagy fotel, ahol a levetett ruhák hevernek és ihlet híján lehet üldögélni és azon gondolkozni, mit is vegyek fel? Ez lenne az a hely, ahol senki nem szólna rám, hogy rendetlen vagyok, ahol akár órákat is el tudok tölteni nyugalomban, és ahova senki más nem mehet be rajtam kívül! Egyszóval az én kis birodalmam, egy kis világ, amit a magam kényeztetésére szánok. Szép álom…

És akkor jöjjön pár kép!

A képeket itt találtam.

Reklámok

Kommentelj!

