Feljegyzések Svájcból

Az elmúlt hetekben kicsit hanyagoltam a blogot, de ennek csak egy oka volt: egy olyan – eddig titkos – valamin dolgoztam, ami elvette az erre az oldalra szánt időmet. Ez nem más, mint egy új blog! De nem kell most hirtelen megijedni, nem egy ugyanilyen naplót csinálntam!

Az új blog címe – amint feljebb is olvasható: Feljegyzések Svájcból. A célom az volt, hogy olyan történeteket, tapasztalatokat írjak le, amik Svájchoz kötődnek. Mivel elég gyakran járok ki az alpesi országba, és annyi dolog gyűlt már bennem össze, arra gondoltam, érdekes lenne megosztani másokkal is. Ha a képre kattintotok, már el is juttok az új blogra!

Kezdetnek egy kis történelemmel összekötve írtam a svájciak nagy nemzeti ünnepéről, augusztus 1-jéről!

Ha tetszik az oldal, lájkoljátok, osszátok meg és persze gyertek vissza máskor is!

Feljegyzések Svájcból” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentelj!

