Ne dobd ki! A befőttesüvegek második élete

Már nagyon régen írtam új posztot, és úgy érzem, itt az ideje, hogy felhagyjak a halogatással! Már lassan három hete kint vagyok Svájcban, és bár rengeteg dologról tudnék írni, valahogy mégsincs semmire sem időm. Hogy mit csinálok? Először is iskolába járok, de nem akármilyenbe! Végre – három év után – rávettem magam a németre. Vagy helyesebb lenne azt mondani, hogy rávettek a németre? Nos tulajdonképpen mindegy is, a lényeg, hogy volt egy hónapom (mostanra már csak egy hét maradt belőle), amikor a német nyelv alapjaival ismerkedhettem (ismerkedhetek) meg. És miután ilyen közeli barátságba keveredtünk, hát be kell valljam, kénytelen vagyok ezzel több időt eltölteni, mint normálisan tenném. Ráadásul mindezt a nap közepén kell tennem, ami tovább bonyolítja a helyzetet – és veszi el az időm az olyan kedvtelésektől, mint például a blogírás. (Olvass tovább!)

Sajnos az itteni lakókörnyezet nem a leginspirálóbb – most kitérhetnék a szobára, ami enyhén szólva demotiváló, és hát a ház stílusa is… De stílusról nem beszélnék, inkább egyfajta összevisszaságról, amibe ráadásul egy pasi fészkelte be magát. Segíteni a helyzeten sajnos én sem tudtam – de ennek nem fizikai, inkább elméleti problémái vannak/voltak. Ha finom akarok lenni, a felsőbb erők akadályozták ezt meg. No, de itt nem is ez a fontos, mert a városban azért szépszámra lelni olyan helyekre, amik hemzsegnek az ötletektől. És csak hogy egy példát hozzak, mivel közeleg a Karácsony, a dekorációk elárasztják az olyan áruházakat, mint például a Manor, vagy az Interio. Két kedvenc. És mindkét helyen a következőket tapasztaltam: az idei divat vagy a piros country, mindenféle kockás-csíkos-egyébmintás verzió, vagy az én kedvencem, a fakéreg és faág! Kérem szépen, itt minden fakéreggel van bevonva: gyertya- és mécsestartók, tálak, díszek, baglyok (és egyéb állatok) stb. Nekem az alpesi faház jut róla eszembe – talán nem véletlenül? És akkor ott vannak azok a kerámiák és gyertyák, amik úgy néznek ki, mintha kötött pulcsik lennének. Egyszerűen szuperek! Szóval ajtón kívül van bőven inspricáció, gyűjtögetem is, nem csak a szememmel, hanem fizikailag is.  Aztán persze lehet, hogy a végén egy nagy összevisszaság lesz belőle otthon…

Most pedig következzen egy (másik) akutális kedvenc, a befőttesüveg! Néhányan talán már láttátok, hogy a Tumblr oldalamon lelkesen gyűjtögettem/posztolgattam különböző befőttesüveges gyönyörűségeket. Most ezekből hozok egy csokorral ide, csak szintentartás végett! Jó szórakozást!

Gondolom a képek nézegetése közben felfedeztetek egy-kettőt, amit már láttatok esetleg nálam (vagy másnál?? Az nem megengedett!:), de igyekeztem úgy válogatni, hogy a befőttesüvegeket minél több oldaláról mutathassam be! Lehet akár tolltartó, mécsestartó, lámpa, fürdőszobai kiegészítő és még sorolhatnám.

Nektek melyik a kedvencetek?

Ha tetszett a bejegyzés lájkolj, kommentelj, oszd meg másokkal és persze gyere vissza máskor is!

A képeket az Interio, valamint a Tumblr oldalán leltem.

Reklámok

Ne dobd ki! A befőttesüvegek második élete” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentelj!

