Újítsuk fel a konyhát! – 5. rész

Mivel egy hónapot távol voltam, nem követhettem nyomon személyesen, hogy mi történik a konyhában, de jó kezekben volt, és dokumentálva is lett minden lépés. Sajnos azonban nem úgy alakultak a dolgok, mint ahogy azt szerettem volna, és bár reméltem, hogy nekem nem lesz semmilyen borzasztó felújítós történetem, a gépezet mégsem ment olyan simán. Történetem lesz, csak még nem tudom, milyen végkifejlettel. (Olvass tovább!)

Az elsők között volt a csempe megrendelése, miután a tervek megszülettek. Arról már írtam, hogy milyen nehéz volt kitalálni a színeket, anyagokat, méreteket, de a sok utánajárás meghozta az eredményt. Egy nagyon szép középszürke greslapot választottunk a Soroksári úton lévő szalonban. Eredetileg én grafitszürkét szerettem volna, de nem voltam biztos abban, hogy a kis konyhában jól mutatna a majdnem fekete padló, ráadásul többen is a környezetemben úgy látták, hogy az túl sötét lenne. Szóval a lapot megrendeltük, adtunk 30 ezer forint előleget, és vártuk a telefont a szállításról. Még mielőtt elutaztam volna, felkerestem őket, hogy biztos legyek abban, minden rendben lesz. Bár nem válaszoltak az e-mailekre, és a telefont is csak nehezen vették fel, nem gondoltam, hogy gond lesz, ők is megnyugtattak, hogy minden rendben. Így nem számítottam arra, hogy egy hét múlva kiderül: a megrendelt lapot kivonták a forgalomból!!!! Vagyis már nem rendelhető, ami azt jelenti, hogy az én rendelésem is törölve lett. Kisebb sokkot kaptam, hiszen hogyan fogok én egy újat kiválasztani, miközben ezer kilométerrel arrébb vagyok, és mire hazajövök, már a burkolásnak is kész kéne lennie!? De a nagyon segítőkész munkatársak a csempeboltban felajánlották, hogy összeállítanak hasonló lapokból egy ajánlatot, lefényképezik a lapokat (az eredeti mellett, kvázi összhasonlítva), és csak olyat ajánlanak, ami biztos megérkezik 10 napon belül. Anyukám, az én nagy segítségem minden másnap a nyakukra járt – már ekkor eléggé izgultam, mert csak akkor csináltak valamit a boltban, ha anyu ott volt. De csak összeállt egy lista, és a fényképek is elkészültek, ki is választottam egy hasonlót, bár kevésbé szépet (hozzáteszem mindezt úgy, hogy nem láttam a saját szememmel élőben), megrendeltem. Igen ám! De nem érkezett meg az ígért dátumra. Amikor pedig hívtuk őket, nem vették fel a telefont sőt, később kiderült, amikor anyu odament, hogy a bolt betegség miatt zárva…

Na, ekkor már tényleg nagyon aggódtam, hiszen ez a hazaindulás előtti napokban volt, ergó kezdtem belátni, hogy mire hazajövök (vasárnap este), nem lesz meg a burkolás, arról nem is beszélve, hogy csütörtökre beszéltem meg a konyhastúdióval a bútor szállítását-beszerelését. Még adtam (persze teljesen feleslegesen) egy esélyt a cégnek, hátha a hétvégén… de nem. Így tegnap (hétfőn, az első napomon itthon) elmentem egy másik boltba, és kb. 5 perc alatt egy teljesen új járólapot rendeltem (bár olcsóbb volt, nem pont olyan, amilyet szerettünk volna, mert ez majdnem fekete, de ettől még persze szép, és nagyon remélem, hogy jól is fog kinézni, ha majd a konyhabútor is bekerül!), amit már ki is szállítottak, sőt a burkoló ma délután fel is tette (hurráááá)! Igen ám, de a másik boltban ott van még az előlegem, nem is kevés, ráadásul hétfőn még mindig zárva voltak… És a konyha kiszállítását is kénytelen voltam csütörtökről jövő hét keddre áttenni, mert a csempe csúszása miatt a festés is csúszott… Folytassam?

Most már azért sínen vagyok, és ahogy a képek is tanúskodnak, szépen haladunk. A konyhásokkal pedig 100%-osan meg vagyok elégedve! Rugalmasak, figyelmesek, ha gond van segítenek és precízek! Legalább erről az oldalról nincs miért aggódnom!

A régi fehér csempe már nincs a helyén
A vizszerelés és a villanyszerelés után, már leglettelve

 

A másik oldal is alakul
És az új padlólap, fúgázás előtt (a kupi a spájban pedig magáért beszél!)

Szóval ahogy látjátok, alakul a dolog. És már alig várom, hogy főzhessek és süthessek a szuper új konyhámban!

Ha tetszett a bejegyzés lájkolj, kommentelj, oszd meg másokkal és persze gyere vissza máskor is!

Reklámok

Újítsuk fel a konyhát! – 5. rész” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentelj!

