Babona vs. tények

Nagyon el vagyok késve, vagy inkább lemaradva? – nem is tudom, inkább melyik a kettő közül. Végülis karácsony óta nem írtam semmit! Pedig lezárult a 2011-es év, új kezdődött, és már el is érkeztünk az első péntektizenharmadikához. Ha olyan lennék, most mély gondolatok után kutatnék, vajon van-e valamilyen jelentősége ennek a napnak, de mit firtassam? Ha történik valami emiatt a dátum miatt, úgyis kiderül, jó volt-e vagy rossz. (Olvass tovább!)

Szerdán, miközben elhagytam az irodát, egy fekete macska szaladt el előttem. Eszembe jutott a régi reklám: mielőtt átmenne ön előtt! Ez egy biztosító reklámja volt, és azóta folyton, ha fekete cicát látok, ez ugrik be. Miközben az agyam ezt a programot futtatta, nem figyeltem a lépteimre, és megbotlottam. Ekkor pedig felébredtem a bambulásból, és beugrott: ha arra figyelnék, hova lépek, és nem arra, hogy van-e jelentősége a feketemacskaátmegyelőttemnek, akkor lehet, hogy nem esnék orra… Lehet!

No, de térjünk vissza a babonáktól az új évre, hiszen lesz még alkalmunk – bőven – elemezni, mi történik körülöttünk, hiszen még csak január van.  Tavaly ilyenkor még nem tudtam, hogy létező blogom az évben az egyik legjobb barátommá válik, és hogy később még egy új bloggal is előrukkolok majd az év közepén, sőt még egy Tumblr bloggal is gazdagodtam, hogy a témátlan képeknek is legyen helyük (ahol persze rögtön találtam egy kedvenc témát, a befőttesüvegeket, amiből később egy bejegyzés is született a wordpressen, Ne dobd ki! – A befőttesüvegek második élete címmel).

Ez a hónap tehát egy sötét szoba, amiben nem tudom, mi fog történni, ha felkapcsolom a villanyt, a kezem azonban egyre közelebb kerül a kapcsolóhoz… És ahogy eddig egyik évben sem, úgy idén sem fogadtam meg (majdnem) semmit az új évre. Csak egyvalamit: mindenből kihozom a legjobbat, még akkor is, ha ez lemondásokkal és megerőltetéssel jár! Akkor még nem tudtam, hogy ez a fogadalom az egyik legnehezebb…

Mivel ez az első bejegyzés 2012-ben, nem maradhat el (a blogolók körében oly kötelező elem,) az év végi (oké, nálam eleji) összegzés. Sikerként könyvelem el, és büszke is vagyok rá, hogy a tavalyi évben már alig voltak olyan napok, amikor ne lettek volna látogatóim! Nagy szó ez, és bár jelen pillanatban nem büszkélkedhetek ezres nagyságrendű olvasótáborral, engem örömmel tölt el, hogy annak a kevés embernek is, aki olvassa az írásaimat, fel tudom dobni a napját, vagy éppen ötletet, inspirációt tudok adni, esetleg a lehetőséget a kikacsolódásra. 39 új poszttal gazdagítottam a blogot (ami valljuk be, nem túl sok, szóval van még mit pótolnom), amihez 420 gyönyörű kép is társult. Ezeket a bejegyzéseket legtöbbször Magyarországról olvasták, de akadtak látogatók Svájcból (micsoda meglepetés), Romániából és az Egyesült Királyságból is.

Az év legsikeresebb bejegyzése a keresési kulcsszavak alapján az Egy zongora utóélete, mely 267 egyéni letöltéssel (és 11 fb like-kal) került az élre. A legtöbb like-ot pedig az Újítsuk fel a konyhát! – A finishben című poszt kapta, és szintén ennek köszönhető a legforgalmasabb napom is, november 30-a, amikor ezt a bejegyzést 55-es olvasták el.

És mi minden történt velem 2011 folyamán? Életemben először kreatívkodtam húsvétra, és szerencsesütiket csináltam tojásból. Megtapasztaltam, milyen is, amikor valakinek lumbágója van, miután egy ikeás komód összerakása közben rájöttem, nem tudok felállni… A nyár beköszöntével végre kimehettem az erkélyre, de a kulcsokkal és zárakkal meggyűlt a bajom ebben az időszakban. A névnapomon, július 11-én, David elvitt egy meglepi utazásra a Tisza-tóhoz, ahol három remek napot töltöttünk! És nem utolsó sorban belefogtunk egy konyhafelújításba, melynek tapasztalatait nagyon jól fogjuk tudni alkalmazni későbbi életünkben.

Az év nagy elhatározásán túl szeretném folytatni az itt megkezdett munkát. Terveim között szerepel további rovatok beindítása (az Épp ezt olvasom sajnos nem lett túl sikeres), valamint némi változtatást is szeretnék a blogon (de ez még hadititok egyelőre!).Remélem, hogy ezentúl is szívesen jártok ide, és ha tetszik, nem féltek ezt kimutatni akár egy megosztás, akár egy like formájában!

Kívánom Nektek, hogy legyen olyan az évetek, amilyennek megálmodtátok!

Ha tetszett a bejegyzés lájkolj, kommentelj, oszd meg másokkal és persze gyere vissza máskor is!

Reklámok

Babona vs. tények” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentelj!

