Fűszeres kert otthonra

Ma végre eljutottam oda – hála a hosszú hétvégének -, hogy sikerült elültetnem az Ikeában vásárolt instant fűszernövényeimet. Nem nagy “trouvaille”, hiszen minden hozzá volt csomagolva a vizet kivéve. (Itt megnézhetitek, miről is van szó.) Szépen ki is helyeztem őket az erkélyre és várom, hogy a (kicsit későn elültetett) magokból mikor bújnak ki először a zöld kis levélkék. És mivel ez a svéd papírpoharas megoldás annyira nem szép, gondoltam gyűjtök némi ötletet arra vonatkozóan, hogyan lehetne ezt ízlésessé és praktikussá tenni.

Épp ezért – ahogy már tőlem megszokhattátok – készültem pár képpel, de! Mielőtt ezeket még rátok zúdítanám, egy – szerintem – hasznos kiegészítéssel toldom meg ezt a nem túl hosszú bejegyzést (reménykedve, hátha hosszabb lesz ezáltal). Mivel én kezdő háziasszonyként nem tudtam túl sokat a fűszerek kinézetéről sem friss, sem szárított formában, gondoltam, segítségetekre lehet ez az összeállítás, ahol a balkonokon és a konyhákban leginkább kedvelt fűszernövények mutatkoznak be.

Mindezek után pedig, ha már tudjátok, hogy mit ültetnétek, de még nem találtátok meg a kivitelezés formáját, íme néhány ötlet:

És ha még mindez nem lenne elég, itt egy csináldmagad ötlet, olyanoknak, akik bírják a vagány dolgokat! Hogy mi ez és hogyan készül, kiderül a képre kattintva!

Kommentelj!

