Fókuszban: a miniszoknya

Azt hiszem, nincs több mentségem arra, hogy miért ne írjak. Így – egy hónappal az eksüvőnk után – ismét belevetem magam egyik kedvenc elfoglaltságomba, az írásba! És nem is akármivel kezdek! Az elmúlt egy hónapban megfordultunk pár helyen az országban, amit azon túl, hogy nagyon élveztünk, hasznos dolgokkal is töltöttünk. Nem utolsó sorban pedig minden érzékemmel figyeltem a körülöttem lévőket, ugyanis az utolsó hat hónapban a szervezés annyira lekötött, hogy szinte észre sem vettem a világot. Így lettem figyelmes egy újra visszatérő divatelemre: a miniszoknyára.

Nem véletlenül kezdek ezzel, hiszen a nyár még  javában tart és nagy örömömre a meleg is. Annak elviselésére pedig mi lehetne jobb, mint egy olyan rövid szoknya, ami olyan, mintha rajtunk sem lenne! Ahogy néztem az embereket (vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy a lányokat-nőket), arra gondoltam, micsoda jó találmány is ez! Emlékszem, a szüleim még bokorugró szoknyának emlegették (a név magáért beszél), és ha tehetném, én ilyenkor csak ilyenben járnék, de sajnos nekem nem szabad miniszoknyát hordanom (no nem azért, mert megtiltották, inkább azért, mert igyekszem önkritikát gyakorolni). Csak gondoljátok el: lehet szűk, lehet rakott, lehet pörgős, lehet farmer, lehet bármilyen, amilyet csak szeretnétek!

Pár dologra azonban ennél a ruhadarabnál nagyon kell vigyázni: sajnos kell hozzá a jó láb, a formás popsi és kevés narancsbőr (vagy lehetőleg semennyi)! Ha viszont ezek teljesülnek, hordjátok, hadd csodáljam én is és irígykedjek… De vigyázzatok, nehogy túl menjen a jó ízlés határán, mert a végén azt hiszik…

Kedvcsinálónak pedig készítettem három összeállítást, ahogy én hordanám a minit. Nektek melyik a kedvenc?

1. Tengerparti esti buliba, vagy egy kis városi kószálásra, ezért is választottam lapossarkút, hogy kényelmes legyen

2. Randira, esti koktélozgatáshoz, ha nem túl rövid, még munkába is jó lehet. Szigorúan magassarkúval, csillogó ékszerekkel.

3. A leglazább verzió, strandra, vásárláshoz, Kopaszi gáton fagyizáshoz. Kényelmes, vidám és ilyen mindenkinek kell.

A válaszokat kommentben is örömmel fogadom!
In focus: mini skirts
Reklámok

Fókuszban: a miniszoknya” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentelj!

