Ajtóra vele!

Remélem, hogy már izgatottan várjátok a beharangozott bejegyzéseket. Hosszú hétvége van, ami nálunk azt jelenti, hogy nincs (Svájcban nem szabadnap október 23-a, ez igen nagy kár), így nekünk holnap dolgozni kell (legalábbis egyikünknek biztos). Épp ezértmost van egy kis időm az első témára, amit a nászútról hoztam. Besorolását tekintve nehéz ügy: döntsétek el ti!

A New Yorkban töltött első hét után autót béreltünk és elindultunk Boston irányába, egy kis kitérővel (4 éjszakás kitérővel). Az úton haladva, miközben bámultam ki a kocsi ablakából, és néztem a csodás faházakat, amiket én eddig csak filmekben láttam, felfigyeltem valamire. Ezeknek a házaknak az ajtajain (majdnem minden esetben) volt egy gyönyörű koszorú. Olyan, amit lakberendezési oldalakon látsz, meg amire úgy fáj a fogad, amikor elmész a virágos mellett, de az ára miatt mindig felébredsz az álomból. Miután feltűnt, már direkt ezt figyeltem és vadásztam. Párszor volt rá lehetőség, hogy megálljunk, én pedig nem voltam rest és lefényképeztem. Pont az ősz kezdetén voltunk ott, így már megjelentek az őszi színek és “anyagok”, de ugyan úgy láthatók voltak még a virágos nyári kompozíciók is. Én csak ámultam és egyre inkább úgy éreztem, nekem is kell ilyen, bármennyibe is kerül ez itthon. Vagy csinálok egyet magamnak, vagy kirabolok egy bankot és rendelek rögtön évszakonként egyet. Ráadásul az ő színes ajtóikon irtó jól néznek ki ezek a koszorúk!

Gondolom már kitaláltátok, hogy most képek jönnek. Egy részüket én csináltam (látszik rajtuk, 5 darab van belőlük), a többit pedig a neten lőttem, csakhogy többet is lássatok annál, mint ahányszor nekem sikerült Davidot megállásra kényszeríteni. És ha netán kedvetek támadt készíteni egyet-kettőt, nyugodtan osszátok meg velünk itt a blogon, hátha ihletet tudunk meríteni belőle!

És akkor a kérdés: Te tennél ilyet az ajtódra?

Ha tetszett a bejegyzés, akkor gyere és csatlakozz a facebook oldalamhoz is! Katt ide vagy az oldalmenüben lévő gombra!

Kommentelj!

