24+1 adventi naptár

adventikalendar25Minden évben elhatározom, hogy Advent előtt még felkészülök az ünnepekre, és nemcsak adventi koszorúval díszítem fel a lakást, hanem adventi naptárral is. Tavaly neki is álltam egy saját készítésűnek. Vettem karácsonyi mintás anyagot és hozzá passzoló aranymadzagot, és elkezdtem zsákocskákat gyártani. Úgy a tizenakárhányadik darab után már egy ujjamat sem éreztem, ráadásul a fél napom elment rá… végül azért befejeztem, de nem egészen olyan lett, mint amilyennek megálmodtam. Az ünnepek végével azonban nem váltam meg kétkezi munkámtól, hanem összegyűjtöttem a zsákocskákat egy dobozba azzal a felkiáltással, hogy jövőre majd újragondolom, felturbózom és milyen klassz lesz. No, a doboz azóta is a spájzban van valahol (őszintén még azt sem tudom pontosan, hol), nekem pedig eszembe sem jutott, hogy elővegyem. Nem mondom, hogy nem gondoltam arra, hogy kéne valahonnan szereznem egyet, de aztán ez a gondolat is hamvaiba hullott. Így tehát idén (is) adventi naptár nélkül telik a következő (most már kevesebb, mint) 24 nap, de azok kedvéért, akik szívesen barkácsolnak otthon és még ügyesek is, mutatok most pár olyan ötletet (24-et, nem véletlenül!), amihez még nekem is kedvem lenne (egyszer talán)!

Remélem, találtok ihletet és – ha most már nem is idén, de – jövőre csodás adventi naptárt kreáltok magatoknak!

Ha tetszett a bejegyzés, nézz be máskor is, és csatlakozz a Fuszekli facebook oldalához, amit ide kattintva megtehetsz!

Kommentelj!

