Hiánypótlás

Time goes by so fast
Fotó: Janet Ramsden

Mostanában elég sok dolgom akadt ezzel a szóval – jórészt azért, mert a hatóságok ilyen és olyan jogcímen hiánypótlást kértek tőlem, vagy ne adj’ Isten, én kértem tőlük. Most viszont legkevésbé is vonatkozik a cím a fentiekre, inkább arra próbálok meg utalni, hogy – hát, legyünk őszinték – már lassan egy éve nem frissítettem úgy igazából a blogot. Khm, vagyis húsvétkor egyszer, dehát az is majdnem egy év! 

Ha ismertek, tudjátok, sok dolog történt velem, amik közül talán a legnagyobb és egyben legszebb, hogy augusztusban anya lettem. Nem utolsó sorban pedig költöztünk, felújítuttunk, utaztunk, dolgoztunk, napoztunk, sétáltunk, fényképeztünk, vásároltunk, vártunk és szerettünk. Most már értitek, ugye? 

Azért az eltelt idő alatt sem hanyagoltam a blogot. Kapott szép őszi hangulatot (amit lassan le is cserélhetek egy télire), és gyűjtöttem, és gyűjtöttem, és gyűjtöttem a jobbnál jobb, szebbnél szebb ötleteket, képeket, témákat. Ezek, ha minden úgy alakul, ahogy szeretném, szépen lassan fel is kerülnek majd ide. 

Köszönöm a türelmeteket és remélem, továbbra is tetszik majd, amit láttok, olvastok!

Kommentelj!

