Erre használd régi karácsonyfadíszeid!

rádayötlet1

Észre sem vettem, és már a harmadik gyertyát gyújtottuk meg az adventi koszorún. Rohan az idő, én pedig azoknak készülök most egy ötlettel, akik szintén – ahogy én is – az utolsó pillanatra hagyják a lakás feldíszítését (csupán idő hiányára hivatkozva időhúzás címszó alatt). Én szégyenszemre a hétvégén csaptam a homlokomra, hogy “Jesszus, még egy gyertya sincs kint dekorációnak!”, úgyhogy sürgősen pótoltam.

Mivel az új lakásban a nappali még nincs nagyon kész, és a szekrénybe csak úgy elrejtett dobozokból sem nagyon tudtam előszedni az évek alatt felgyülemlett karácsonyi kacatokat, az interneten kezdtem böngészni ötletek után, hogy mégis mit csinálhatnék? Így találtam rá erre a fantasztikus ötletre. Nem kell hozzá más, mint régi üveggömbök – akár Nagyi régi karácsonyi ládájából -, valamint egy olcsó szúnyogháló, egy régi képkeret és tű, cérna. Ha ezek megvannak, máris neki lehet állni. Egy kicsit vintage, egy kicsit bohókás, de karácsonyi dekorációnak egyszerűen tökéletes!

Az elkészítéshez a pontos leírást (angolul) Into Vintage blogján találjátok.

 

Kommentelj!

